divendres, 21 de desembre del 2007

Frases per riure i postal d'amistat

Hola!!*

Avui no hi ha gaire inspiració, tot i que ja s'han acabat les classes!! Que bé!!
Així que us deixo amb una postaleta retocada per mi, i unes quantes frases perquè rieu una mica.

Adéu!!*


- Un esclau mort no pot treballar.

- A l'antiga Grècia hi havia una orquestra que tocava música.
- Poseu-vos en parelles de dues persones.
- Es fa en una cartolina tamany...bé, el que és una cartolina...^^
- M'acaba de preguntar una pregunta.
- Traieu paper i full.
- M'han dit que per aquí que la gent, a l'hora de lectura aprofita per llegir un llibre.
- A 'antiga Grècia hi havia un teatre on es feien obres de teatre.
- Podeu parlar en silenci?¿?¿?
- If you no callas I te expulsare out
- Podeu callar mes fluix?
- Perquè separat s'escriu tot junt i tot junt s'ecriu separat??

- Si un cacahuet cau en una piscina, continua sent un fruit sec?
- Una rata al congelador es considera un animal de sang freda??




4 comentaris:

Unknown ha dit...

pareces que te gusta mucho acer dibugos o poner dibugos

Jaume de Castro i Roger Ràfols ha dit...

a mi magraden mol els teus comentaris ets una escriptora genial

Pol Valverde ha dit...

i despres dius de mi que faig chistes dolents, berta, si us plau, no m'escarnexis o com es digui aquella palabreja rara del SIDA.

Eric Solà ha dit...

Segur que no em coneixes pero dona igual m'ha agradat molt la frase de tot junt s'escriu separat i separat s'escriu tot junt.
Adeu!!!