dilluns, 14 de gener del 2008

Què és l'escriptura?

Avui a col·legi m'han fet aquesta pregunta, "Què és l'escriptura?" primer no sabia què o com havia de respondre.
És una pregunta complicada de respondre, perquè per una persona pot provocar-li un sentiment i a una altre, potser no li provoca res.


Després d'una estona per pensar he començat a escriure.
I aquest n'ha estat el resultat:

"Per a mi poder escriure és poder expressar sentiments, pensaments i emocions. És deixar-me portar dins la meva imaginació, un altre món i poder escriure sobre experiències pròpies, o no.
A mi m'agrada molt escriure i em fa sentir bé poder veure com he omplert un full amb blanc amb una història, real o inventada, però que és la teva història, ja que només l'has escrit tu"

Després d'escriure-ho ho he llegit, i com que ho trobo força bé he decidit de posar-ho aquí.


Res més a dir.

Petons!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina definició!! Has pensat en dedicar-te a fer diccionaris??
Tens molta raó en tot això que dius. A mi també m'agrada molt escriure, i sobretot perquè pots dir tot allò, que de vegades, no t'atreveixes a dir personalment. T'has plantejat mai, d'escriure un llibre? Sobre què escriuries si tinguéssis la oportunitat?
Ja m`ho diràs!!
Petons... a carretons!!

Anònim ha dit...

Sempre tens bones idees.
A mi també m'agrada escriure, però dels animals.
I a tú de que t'agrada escriure, perquè podries escriure llibres o còmics, segur que ho faries de maravella.

Anònim ha dit...

a mi tambe m'agrada escriure ara estic escrivint un llibre que es diu "el diari de maria".

maria

Anònim ha dit...

Ha mi magrada molt escriure

(encare que fagi mandre)
(i no se si feig gaire lletre)